3. vi behandler din skade. vi kontakter dig og be eller afkræfter, at din skade er dækket. i nogle tilfælde kontakter vi dig for yderligere information for at afklare dækning. 4. du modtager erstatning. 1. hav din enhed samt imeinummer klar, før du går igang. 2. beskriv skader eller problemer ved din enhed. 3. modtag din personlige løsning. 4. betal selvrisikoen og få din skadesanmeldelse godkendt hvis uheldet er ude og du får en skade på dit produkt skal du udfylde en skadesanmeldelse og afvente svar herpå. bliver den godkendt, skal du oprette en reparationssag til os. dette kan gøres på to måder henvend dig i din lokale 3butik. kontakt kundeservice. ved tyveri anmeld skade.
her kan du hurtigt og nemt anmelde din skade. vi behandler din skadesanmeldelse inden for 24 timer på hverdage og vender hurtigt tilbage til dig. nærværende skadesanmeldelse fremsendes direkte til danrisk, sammen med kopi af kvittering fra købet af produktet og kopi af forsikringscertifikatet. dette skal ske inden henvendelse til butikken. er skaden opstået udenfor danmark kan denne også være dækket, men den skal anmeldes til danrisk i danmark og produktet skal repareres hos en forhandler anvist af danrisk, i danmark. anmeld din skade hurtigt og nemt online. det gælder uanset om det er på din bilforsikring, indboforsikring eller en af dine andre forsikringer hos gjensidige.
3 mobil - Mobil og bredbånd
22 Har anvendt dette
Bliv VIP og få højere cashback på denne cashback. Du modtager DKK 100.00 som VIP. Bliv VIP her
3´s mobilabonnementer indeholder både 3Deling og 3LikeHome, så du kan dele din data og surfe løs i 64 lande, uden det koster ekstra.
Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og til at vise dig funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik. Vi deler også oplysninger om din brug af vores website med vores partnere inden for sociale medier, analysepartnere. Vores partnere kan kombinere disse data med andre oplysninger, du har givet dem, eller som de har indsamlet fra din brug af deres tjenester.